


Eva Vázquez Bonavila
- 152 pags.
- ISBN: 9788412204322
- Lo Diable Gros
- Dónde encontrarlo
- http://www.lodiablegros.cat
- Anarquismo y pensamiento antiautoritario |Ecología y Urbanismo |Género y Feminismo |Pedagogía y educación
(agotado)
Contes com antídot
Contes com a antídot és un llibre pensat per contrarestar els efectes tòxics de la societat capitalista, neoliberal, globalitzada, androcèntrica, patriarcal i discriminadora en la qual ens toca viure.
A través de set contes de diferents temàtiques i els posteriors infoantídots, que són quadres on hi ha dades per aprofundir sobre els temes de cada relat, es pretén conscienciar a les lectores i lectors i invitar-los a debatre a casa o a classe sobre com poden aportar el seu granet de sorra.
Els contes tracten sobre les guerres, la lluita LGTBI, l’homosexualitat, les diferències culturals, la contaminació del planeta, l’espoli a països pobres i el masclisme en els contes tradicionals. Per finalitzar, hi ha un glossari amb conceptes clau explicats a través de la visió de l’autora.